Loading...

اخبار

ایرادهای آپدیت جدید ویندوز ده

نوشته شده در : 2022/08/06 - 00:00
به تازگی یک به روز رسانی برای ویندوز ده منتشر شده‌است. این به روز رسانی جدید، دچار ایرادهایی به لحاظ عملکردی بوده و هدف ما در این مطلب، پرداختن به این ایرادها و ارائه راه‌حل برای آنهاست.
آخرین به روز رسانی ویندوز ده، اواخر جولای سال جاری منتشر شد. این به روز رسانی، دارای مشکلاتی برای چاپگرها بوده و روند انجام کار آنها را دچار مشکل می‌کند. کاربران گزارش داده‌اند که بعد از نصب این به روز رسانی، با فهرستی از چندین چاپگر متصل به کامپیوترشان مواجه می‌شوند و این در حالی است که تنها یک چاپگر به کامپیوترشان متصل است. 
به روز رسانی ویندوز ده و مشکل چاپگر
فهرست چاپگرهای تکراری نمایش داده‌شده در سیستم کاربر، همگی نام یکسانی دارند و یا با پسوند copy1 نمایش داده‌ می‌شوند. بروز چنین خطایی، کاربران را به وجود یک نرم‌افزار مخرب در سیستم، مشکوک می‌کند در صورتی که نصب به روز رسانی جدید ویندوز ده، عامل ایجاد چنین خطایی بوده‌است. 
مایکروسافت اعلام کرد که در تلاش برای رفع این خطا می‌باشد و با انتشار یک به روز رسانی جدید، این نقص را  برطرف خواهد کرد. اما تکلیف کاربرانی که از چاپگر استفاده می‌کنند، چیست و تا زمان انتشار به روز رسانی جدید، باید از چه شیوه‌ای استفاده کنند؟
 
در این مطلب، می‌خواهیم چند راهکار برای حل این مشکل ارائه دهیم. 
ساده‌ترین و اولین راه‌حل برای این مشکل، این است که اقدام به چاپ از طریق این چاپگرهای غیرواقعی کنید. چاپگرهای تکراری و غیرواقعی، قادر به انجام فرآیند چاپ نخواهند بود و در نتیجه، نهایتا چاپگر واقعی تشخیص داده‌خواهد‌شد. برای انجام  این کار، مراحل زیر را دنبال کنید. 
  1. از طریق Start menu، وارد بخش Control panel شوید. 
  2. آیکون‌ها را روی حالت Category، مشاهده کنید. 
  3. در بخش Hardware and Sound، روی Devices and Printers، کلیک کنید. 
  4. روی چاپگرهای در دسترس، کلیک راست کرده و Printer properties را انتخاب نمایید. 
  5. در Tab ای با نام General، روی Print test page کلیک کنید تا فرآیند چاپ آزمایشی، آغاز شود. در  صورتی که چاپ توسط چاپگر انتخابی انجام نشد، چاپگر مربوطه را حذف کنید.
به روز رسانی ویندوز ده و مشکل چاپگر
راهکارهای دیگری که می‌توان برای حل این مشکل به کار بست، حذف به روز رسانی ویندوز است. البته می‌توان درایور چاپگر را هم حذف کرده و آن را دوباره نصب کنید. راه‌حل دیگری که می‌توان به کار بست، به روز رسانی درایور چاپگر است. به هر حال، تا زمان انتشار یک به روز رسانی جدید برای ویندوز ده، کاربران باید از این راهکارها استفاده نمایند تا بتوانند از چاپگرشان به درستی استفاده کنند. 




 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!